Trebuie sa te autentifici pentru a adauga produse la Favorite
LIVRAREA
Expedierile se vor taxa la comerciant, în conformitate cu taxele/tarifele de servicii de curierat, curente valabile ale firmei de curierat rapid ce va realiza livrarea produselor.
La primirea produsului, observarea faptului dacă produsul livrat este în totalitate conform cu cel care a fost comandat constituie responsabilitatea exclusivă a cumpărătorului.
Cumpărătorul are obligația să verifice conținutul pachetului și starea în care se regăsesc bunurile la momentul livrării, pentru a putea raporta către curier orice posibile deficiențe sau daune în ceea ce privește produsele comandate și chiar ambalajul respectiv. În cazul în care Cumpărătorul are orice observații, sau consideră că respectivul conținut a fost avariat în timpul transportului, acesta are obligația de a raporta aceste aspecte curierului, fără niciun fel de întârziere, atunci când semnează documentul de transport relevant. Nici CraftStore si nici vânzătorul nu vor fi considerați responsabili în caz de orice daune cauzate de transportator. Cumpărătorul are obligația de a semnala potențiala daună de la transportator și / sau Curier prin înregistrarea mențiunii în documentele de transport semnate imediat după livrare. Niciun fel de plângere ulterioară nu va fi luată în considerație.
În eventualitatea oricăror daune, a unui conținut lipsă sau a unei comenzi parțiale, Cumpărătorul are obligația de a menționa absolut toate aceste aspecte în mod clar într – un email pe care să – l transmită pe adresa office.creativecentre@gmail.com în termen de 48 de ore de la livrare.
De la momentul la care chetul pleacă de la depozit, CraftStore și Comerciantul nu mai pot fi considerati responsabi în ceea ce privește timpul de livrare, daunele și / sau alte asemenea evenimente care pot avea loc în decursul procesului de transport.
Timpul de livrare estimat are doar caracter informativ și nu obligatoriu. CraftStore livrează toate comenzile în următoarele 30 de zile de la momentul când CraftStore primește plata, sau în cazul alegerii modalității de plată Ramburs, de la plasarea comenzii respective.
Pregătirea comenzile se realizează de Luni până Vineri.
În eventualitatea în care produsul comandat a fost marcat, din întâmplare, ca fiind disponibil, dar în realitate acesta nu se află pe stoc, timpul de livrare se va prelungi iar CraftStore oferă posibilitatea cumpărătorului de a șterge sau anula respectiva comandă.
Fiecare expediere se livrează la adresa menționată de cumpărător la momentul când acesta va fi plasat comanda respectivă. CraftStore își rezervă dreptul de a solicita o dovadă a adresei respective, în scopul prevenirii actelor de fraudă sau de abuz de orice fel. Înainte de transmiterea dovezii relevante, CraftStore nu va începe pregătirea comenzii, iar în cazul în care dovada relevantă nu va fi furnizată în următoarele 5 zile de la solicitare, comanda se va anula în mod automat.
La recepționarea pachetului, cumpărătorul are obligația de a se asigura că nu există niciun element de avariere a pachetului respectiv. În caz contrar, acesta va fi responsabil să facă o plângere în scris către compania de transport, în termenul prevăzut de lege.
De la momentul când produsul părăsește depozitul, riscul se transferă celeilalte părți, așa cum apare aceasta definită în prezentul contract. CraftStore nu este responsabilă pentru niciun fel de întârziere ce apare pe parcursul livrării produselor. În acest caz, cumpărătorul are dreptul de a rezilia sau anula comanda, cu toate acestea el putând accepta noii termeni de livrare, dar sub nicio formă acesta nu va avea niciun fel de drept de a solicita nicio compensație sau nicio dobândă sau rambursare a banilor în caz de orice asemenea întârziere.
În cazul în care produsul comandat nu se livrează în cadrul perioadei de timp menționate, CraftStore trebuie să înceapă o investigație la compania de transport care a fost responsabilă cu livrarea produselor ce trebuiau expediate. În decursul acestei perioade de timp, CraftStore nu va lua niciun fel de decizie cu privire la această comandă a acestui client specific.
PLATA
CraftStore va pune la dispozitie doua metode de plata:
Ramburs (plata la livrare)
Cumpărătorul înţelege și este de acord că este responsabilitatea și datoria lui, de a primi pachetul şi de a îl plăti în LEI imediat. Fiecare care nu va acceptă pachetul (sau în orice alt sens violează contractul Plată la Livrare) CraftStore are dreptul de a îl penaliza. Pentru refuzarea pachetului, clientul este obligat să plăteasă costurile livrări acestuia.
Următorii termeni conțin condițiile în care CraftStore oferă produsele respective la vânzare, folosind metodă de plată- Plată la livrare. După ce un acord a fost încheiat între CraftStore și Cumpărător, termenii acestui acord vor deveni obligatoriu în fiecare punct de vedere.
Toate comenzile efectuate prin Plată la Livrare se pot plăti doar în LEI, şi doar în momentul în care se primeşte pachetul.
Ordin de plata (transfer bancar)
Ordinul de plata (transfer bancar) este o metoda de plată pe care o puteți face prin banca, iar aceast lucru presupune transferul de bani din contul dumneavoastra bancar (lei) în contul bancar a lui S.C. Creative Centre S.R.L. Contul in care se face transferul banilor este RO50BTRLRONCRT0303313101, deschis la Banca Transilvania. Cu aceste detalii puteți face plata la banca dumneavoastra sau puteți folosi sistemul de e-banking (dacă îl aveți).
Pregatirea comenzii va fi realizata doar in momentul in care avem confirmarea faptului ca banii au fost transferati in contul bancar al S.C. Creative Centre S.R.L.
In cazul in care transferul bancar dureaza mai mult de 4 zile va rugam sa ne trimiteti o confirmare a platii pe adresa office.creativecentre@gmail.com pentru a evita anularea comenzii. Dupa 4 zile CraftStore poate sa anuleze comanda si sa repuna produsele la vanzare.